Thursday, April 23, 2009

Omvärldsbevakning från kolgruvan...

Min omvärldsbevakning är för närvarande inte den bästa. 49lights är inne i en tuff fas där vi jobbar oerhört mycket, och mina normala kanalar för omvärldsbevakning och kommunikation som Twitter, Bloggy och Google Reader får stå tillbaka. Jag brukar säga att jag är nere i en kolgruva :-).
Men några små titthål mot omvärlden har jag iaf. Då och då kikar jag in på BetaAlfa och Jardenberg unedited. Dessa bloggars har dagliga "noterat"-inlägg som gör att jag trots minimal surfning får en hjälplig koll på vad som händer, och jag rekommenderar dem till alla som behöver en minimalistisk omvärldsbevakning. Go Betaalfa, Go Jardenberg!

1 comment:

Anonymous said...

Tack för det! Och välkommen upp ur kolgruvan sen, du vet att det är vår har uppe hoppas jag?