På Dagens media kan man idag läsa att Acne, Odd Molly och Cheap Monday är de varumärken som dominerar på webben. Givetvis intressant läsning, och Google Insights visar på samma sak.
I vårt arbete på Shoppinggatan är det givetvis viktigt för oss att ha ett så brett utbud som möjligt inom just mode: Kläder är Shoppinggatans primära målgrupp, så klänningar, jeans, blusar och byxor från bland annat Odd Molly och Cheap Monday såg vi tidigt till att få in i vår sociala sökmotor.
En översyn visar dock att vi just nu faktiskt inte har några produkter från Acne. Ett stort fel med tanke på hur populära de är, och något som vi kommer att ta tag i inom kort.
På Shoppinggatan strävar vi alltid efter att ha ett brett och kvalitativt utbud inom just kläder, inredning och möbler, och vi har i dagsläget över 100,000 varor från Sveriges 150 främsta webbshoppar.
Friday, May 14, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment